Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Twój koszyk jest pusty

Wyszukiwarka


Administracja publiczna w mediach społecznościowych

Podziel się:

Wykop Facebook Twitter Twitter
 

Kod produktu: APwMS

Wydawnictwo: PRESSCOM

Biblioteka Administracja Publiczna

Rok wydania: 2015

ISBN: 978-83-64512-52-0

Liczba stron: 248

Okładka: twarda

Promocja,

Twoja cena:60,00

Stara cena: 119,00 zł

Oszczędzasz: 59,00 zł

Dostępność: Produkt dostępny

Darmowa wysyłka

Opis

Jak skutecznie dotrzeć do mieszkańców miasta lub gminy za pomocą serwisów społecznościowych i blogów? Jak stworzyć i prowadzić na Facebooku, Twitterze, YouTube czy Google+ profil, który będzie wizytówką jednostki lub urzędnika? W jaki sposób odpowiadać na negatywne komentarze pojawiające się na oficjalnym fanpage’u?

 

Dzięki przewodnikowi każdy przedstawiciel administracji publicznej uniknie najczęstszych błędów popełnianych podczas komunikowania się z obywatelami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dowie się też, jak wykorzystywać social media w codziennej pracy, na przykład do promocji wydarzeń odbywających się w mieście i regionie, zwiększania zaangażowania mieszkańców w akcje społeczne czy pozyskiwania opinii na temat funkcjonowania urzędu. Znajdzie odpowiedź na wiele ważnych pytań, między innymi:

 

  • Kiedy i z jaką częstotliwością zamieszczać posty, by zwiększyć ruch na profilu?
  • Jak dostosować rodzaj publikowanych treści do specyfiki jednostki?
  • Jakie informacje nie powinny się znaleźć na oficjalnym profilu urzędnika?
  • Kiedy profil może być prowadzony przez pracowników jednostki, a kiedy lepiej zlecić to na zewnątrz?
  • W jakich sytuacjach urzędnik może zażądać usunięcia z mediów społecznościowych zdjęcia lub filmu ze swoim wizerunkiem?

 

Przewodnik jest skierowany do wszystkich osób, które odpowiadają za promocję instytucji państwowych i samorządowych. Przyda się także politykom, radnym oraz innym osobom publicznym, prowadzącym lub mającym zamiar stworzyć profil w mediach społecznościowych.

Autorzy

Rafał Guzowski – politolog, starszy trener, specjalista ds. PR, media relations i CSR. Rzecznik prasowy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Cieszynie. Autor książki „Budowanie wizerunku urzędnika w mediach” oraz artykułów naukowych z zakresu polityki informacyjnej i zarządzania sytuacją kryzysową. Twórca kursów e-learningowych dotyczących PR oraz budowania zaufania w wirtualnym świecie.

Spis treści

„Administracja publiczna w mediach społecznościowych”
Autor: Rafał Guzowski


Spis treści
Wstęp

1.    Urząd w internecie – miejsce pierwszego kontaktu

 

1.1.    Internet teraz i w przyszłości
1.2.    Jest strona i jest BIP
1.3.    Język internetu i netykieta
1.4.    Internet – medium dla wybranych


2.    Bycie w sieci

2.1.    Charakterystyka głównych miejsc spotkań w sieci

2.1.1.    Facebook w administracji publicznej
2.1.2.    Google+ – rywal Facebooka
2.1.3.    Twitter – czyli wiadomość w 140 znakach

2.2.    Jak i do czego wykorzystać media społecznościowe?
2.3.    Komunikowanie się z obywatelem czy komunikowanie obywatelowi?

3.    Dura lex – sed lex w sieci

3.1.    Wizerunek i prawo autorskie
3.2.    Odpowiedzialność za słowo w internecie
3.3.    Czy konto na portalu społecznościowym to okienko w urzędzie?

4.    Obywatele, łączcie się

4.1.    Czy społeczność internautów to społeczeństwo obywatelskie?
4.2.    Odbiór administracji w mediach społecznościowych

5.    Social media w praktyce

5.1.    Czy za profesjonalizm trzeba zapłacić?
5.2.    Na kim się wzorować, a czego unikać na Facebooku

Zakończenie

Dodatek 1
Współpraca z administratorem strony

Dodatek 2
Test predyspozycji

Dodatek 3
Wskazówki dla redaktorów w mediach społecznościowych

Dodatek 4
Strategia prowadzenia profilu

Bibliografia

Ostatnio przeglądane

Administracja publiczna w mediach społecznościowych
 

Administracja publiczna w mediach społecznościowych

Rafał Guzowski

Twoja cena: 60,00 zł / 119,00 zł
więcej