Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Kod produktu: AZP
ISBN: 978-83-66248-05-2
Liczba stron: 311
Okładka: miękka
Ponadto analizuje aktualne orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz wyroki sądów krajowych.
„Agregowanie zamówień publicznych”
Autor: Andrzej Czerniak
Spis treści
Wykaz skrótów
Wstęp
Rozdział 1
Przyczyny i cele agregowania zamówień publicznych oraz jego skutki dla konkurencji na rynku zamówień publicznych i dostępu do tego rynku dla MŚP
1.1. Uwagi ogólne
1.2. Przyczyny oraz cele agregowania zamówień publicznych w Polsce i w Unii Europejskiej
1.3. Stosowanie instytucji agregowania zamówień publicznych w Unii Europejskiej
1.4. Wpływ agregowania zamówień publicznych na konkurencję w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
1.5. Dostęp do rynku zamówień publicznych dla MŚP
1.6. Uwagi końcowe
Rozdział 2
Umowy ramowe
2.1. Uwagi ogólne
2.2. Umowy ramowe w prawie UE przed wejściem w życie nowej dyrektywy klasycznej
2.3. Umowy ramowe w nowej dyrektywie klasycznej
2.4. Umowy ramowe w pzp w brzmieniu sprzed nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.
2.5. Umowa ramowa po nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.
2.5.1. Uwagi ogólne
2.5.2. Zakaz naruszania uczciwej konkurencji a zawieranie umów ramowych
2.5.3. Postępowanie w sprawie zawarcia umowy ramowej oraz udzielenie zamówienia na jej podstawie
2.5.4. Zmiana umowy ramowej w trybie art. 144 pzp
2.6. Uwagi końcowe
Rozdział 3
Dynamiczny system zakupów
3.1. Uwagi ogólne
3.2. Dynamiczny system zakupów w prawie Unii Europejskiej przed wejściem w życie nowej dyrektywy klasycznej
3.3. Dynamiczny system zakupów w nowej dyrektywie klasycznej
3.4. Dynamiczny system zakupów w pzp w brzmieniu sprzed nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.
3.5. Dynamiczny system zakupów w pzp
3.5.1. Uwagi ogólne
3.5.2. Przeprowadzenie postępowania przy zastosowaniu dynamicznego systemu zakupów
3.6. Uwagi końcowe
Rozdział 4
Centralny zamawiający
4.1. Uwagi ogólne
4.2. Centralna jednostka zakupująca w prawie UE przed wejściem w życie nowej dyrektywy klasycznej
4.3. Scentralizowane działania zakupowe i centralne jednostki zakupujące w nowej dyrektywie klasycznej
4.4. Centralny zamawiający w pzp w brzmieniu sprzed nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.
4.5. Zamówienia scentralizowane w ustawie Prawo zamówień publicznych
4.5.1. Uwagi ogólne
4.5.2. Centralny zamawiający – definicja i zadania ustawowe
4.5.3. Centrum Obsługi Administracji Rządowej jako przykład działania centralnego zamawiającego w praktyce
4.5.4. Centralny zamawiający w samorządzie terytorialnym
4.5.5. Centralny zamawiający posiadający siedzibę w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej
4.6. Uwagi końcowe
Rozdział 5
Wspólne przeprowadzanie postępowania i udzielenie zamówienia
5.1. Uwagi ogólne
5.2. Wspólne udzielanie zamówień transgranicznych w nowej dyrektywie klasycznej
5.3. Utworzenie wspólnego podmiotu przez zamawiających w zamówieniach transgranicznych
5.4. Okazjonalne wspólne udzielanie zamówień
5.5. Wspólne udzielanie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w brzmieniu sprzed nowelizacji z 22 czerwca 2016 r.
5.6. Wspólne przeprowadzanie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego w ustawie Prawo zamówień publicznych
5.6.1. Uwagi ogólne
5.6.2. Wspólne przeprowadzanie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego przez zamawiających krajowych
5.6.3. Współdziałanie zamawiających z różnych państw członkowskich UE
5.6.4. Utworzenie wspólnego podmiotu z zamawiającymi z innych państw członkowskich UE
5.7. Uwagi końcowe
Rozdział 6
Mechanizmy przeciwdziałania nadmiernej agregacji
6.1. Uwagi ogólne
6.2. Podział zamówienia na części jako instrument służący zwiększaniu dostępu do rynku zamówień publicznych dla MŚP
6.3. Ustawowe ograniczenia dotyczące okresu trwania umów
6.4. Zakaz łączenia zamówień publicznych
6.5. Uwagi końcowe
Zakończenie
Literatura
Akty prawne
Orzecznictwo