Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Twój koszyk jest pusty

Wyszukiwarka


Budowanie wizerunku urzędnika w mediach

Podziel się:

Wykop Facebook Twitter Twitter
 

Kod produktu: BWUwM2

Wydawnictwo: PRESSCOM

Biblioteka Administracja Publiczna

Rok wydania: 2017

ISBN: 978-83-65611-15-4

Liczba stron: 295

Okładka: twarda

Wyprzedaż, Promocja,

Twoja cena:10,00

Stara cena: 128,00 zł

Oszczędzasz: 118,00 zł

Wysyłka: do 24 godzin

Dostępność: Produkt dostępny

Opis

Dobry wizerunek urzędnika przekłada się bezpośrednio na pozytywne postrzeganie całej reprezentowanej przez niego instytucji. Wyjątkowy przewodnik pomoże przedstawicielom administracji publicznej zbudować relacje z mediami, stworzyć i prowadzić spójną politykę informacyjną jednostki oraz odpowiednio reagować w sytuacjach kryzysowych.

 

Książka zawiera wiele przydatnych wskazówek, w tym m.in.:

  • jak pokonać strach przed publicznym wystąpieniem,
  • co mówić i jakich gestów używać, by dobrze wypaść w rozmowie z dziennikarzem,
  • w jaki sposób wykorzystać stronę internetową, pocztę e-mail czy blog do zażegnania kryzysu wizerunkowego w urzędzie,
  • jak skutecznie komunikować się z mieszkańcami za pomocą telewizji, radia, prasy czy internetu.

 

Drugie wydanie przewodnika zostało wzbogacone o rozdział dotyczący obecności urzędników w mediach społecznościowych. Autor radzi, jak korzystać z Facebooka, Twittera czy YouTube’a w celach zawodowych, i podpowiada, na co zwrócić uwagę, by prywatna aktywność urzędnika w sieci nie wpłynęła negatywnie na jego wizerunek. Przytacza przy tym wiele antyprzykładów działań wizerunkowych, które miały miejsce w polskich urzędach.

 

Przewodnik jest skierowany do wszystkich, którzy reprezentują lub mogą w przyszłości reprezentować instytucję publiczną w mediach. Przyda się zwłaszcza rzecznikom prasowym, pracownikom działów komunikacji i promocji, kierownikom jednostek, dyrektorom, naczelnikom i liderom społeczności lokalnej.

Autorzy

Rafał Guzowski – ekspert z zakresu komunikacji i mediów, autor publikacji na temat polityki informacyjnej, promocji, budowania marki i public relations. Specjalizuje się w kreowaniu długofalowych kampanii wzmacniania wizerunku. Były dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz rzecznik prasowy jednej z największych spółdzielni mieszkaniowych na Śląsku. Certyfikowany trener oraz twórca kursów e-learningowych.

Spis treści

„Budowanie wizerunku urzędnika w mediach”

Autor: Rafał Guzowski

Spis treści

 

Wstęp

 

Rozdział 1.

Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku

 

1.1.          Autoprezentacja – mity i „uczniowskie” błędy z podręczników

1.2.          Dziennikarz i jego must have – jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki

1.3.          Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata „normalnego”

1.4.          Prawo jako narzędzie do obrony

1.5.          Podsumowanie

 

Rozdział 2.

Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji

 

2.1.          Mówię kryzys, myślę…

2.2.          Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej

2.3.          Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny

2.4.          Czy warto żądać sprostowań w mediach?

2.5.          Podsumowanie

 

Rozdział 3.

Recepta na medialne zło

 

3.1.          Polityka informacyjna jako źródło spokoju

3.2.          Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?

3.3.          Profesjonalizacja obsługi medialnej – media relations

3.4.          Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak

3.5.          Dobre i złe media czy serdeczność i krew

3.6.          Podsumowanie

 

Rozdział 4.

Jestem, kim jestem

 

4.1.          Rzecznik prasowy superstar

4.2.          Zawiłości języka – ujęcie praktyczne

4.3.          Obraza na media i konflikt

4.4.          Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz

4.5.          Podsumowanie

 

Rozdział 5.

Media społecznościowe

 

5.1.          Relacje w sieci – czy są granice?

5.2.          Czego nie robić w mediach społecznościowych

5.3.          Media społecznościowe w rękach rzecznika

5.4.          Facebook

5.5.          FOG – bardziej mgliście się nie da?

5.6.          Jak pisać w sieci?

 

Zakończenie

Dodatki

Bibliografia

Orzecznictwo

Akty prawne

Ostatnio przeglądane

Budowanie wizerunku urzędnika w mediach
 

Budowanie wizerunku urzędnika w mediach

Rafał Guzowski

Twoja cena: 10,00 zł / 128,00 zł
więcej