"IT w Administracji" to miesięcznik informatyków i menedżerów IT sektora publicznego poświęcony technologiom informatycznym stosowanym w sektorze publicznym, problematyce szeroko pojętej e-administracji, informatyzacji jednostek publicznych i zagadnieniom prawnym w IT. Pismo ma charakter ekspercki, jednak artykuły pisane są w sposób przystępny, a tematy ujmowane od strony praktycznej.
"IT w Administracji" to miesięcznik dla:
-
informatyków
-
administratorów sieci
-
urzędników zarządzających i nadzorujących informatyzację
zatrudnionych w: urzędach gmin, miast, powiatów, województw, w instytucjach rządowych i agencjach państwowych, policji, wojsku, sądach, prokuraturach, służbie zdrowia, ośrodkach kultury, szkołach wyższych, zespołach szkół, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy.
Miesięcznik dostarcza:
-
wiedzę ukierunkowaną na administrację publiczną
-
aktualne i kluczowe dla sektora publicznego tematy
-
informacje techniczne połączone z zagadnieniami prawnymi
-
prezentacje wdrożonych projektów w urzędach
-
wskazówki i praktyczne rozwiązania, opinie ekspertów i czytelników
-
informacje podane w przystępnym języku i przyjaznej formie graficznej
www.itwadministracji.pl
*Prenumerata odnawialna po zakończeniu okresu prenumeraty jest automatycznie przedłużana, do momentu pisemnej rezygnacji. Rezygnacja powinna być złożona minimum 30 dni przed zakończeniem okresu prenumeraty. Oferta nie łączy się z innymi rabatami.