Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Kod produktu: OWIPPA
ISBN: 978-83-66248-41-0
Liczba stron: 229
Spis treści
Wykaz skrótów
Wstęp
Rozdział 1. Polityka informacyjna i zarządzanie kryzysem
1.1. Metody i mapowanie źródeł sytuacji kryzysowych
1.2. Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej
1.3. Zasady współpracy z dziennikarzami
1.4. Kryzys w mediach społecznościowych
Rozdział 2. Kryzys wizerunkowy – podział zadań i standaryzacja
2.1. Rola rzecznika prasowego w sytuacji kryzysowej
2.2. Rola zespołu odpowiadającego za prowadzenie mediów społecznościowych
2.3. Standardy pracy sztabu antykryzysowego, schematy postępowania
Rozdział 3. Współpraca z grupami, które dotknął kryzys
3.1. Współpraca rzecznika prasowego z mediami w czasie kryzysu
3.2. Zasady tworzenia oficjalnych komunikatów
3.3. Zasady komunikacji rzecznika z dziennikarzami w trakcie kryzysu
3.4. Działania zespołu odpowiadającego za prowadzenie mediów społecznościowych
Rozdział 4. Jak chronić instytucję w Sieci?
4.1. Hejt i mowa nienawiści
4.2. Hejt, pomówienia oraz groźby a odpowiedzialność
Zakończenie
Dodatki
1. Gra symulacyjna
2. Wzór sprostowania
3. Przykłady wzorów informacji prasowych na okoliczność wystąpienia sytuacji kryzysowej
4. Test kompetencji w zakresie radzenia sobie ze stresem
Wykaz literatury
Wykaz źródeł internetowych
Wykaz aktów prawnych
Wykaz orzecznictwa
Rafał Guzowski