Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
1. Informacje o firmie
Sklep internetowy działający pod adresem www.sklep.presscom.pl (dalej: Sklep) jest własnością PRESSCOM Sp. z o.o. (dalej: Sprzedawca), z siedzibą przy ul. Krakowska 29, 50-424 Wrocław, NIP: 897-168-80-84, KRS: 0000173413, organ rejestrowy: Sąd Rejonowy Wrocław-Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy, kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Sklep obsługiwany jest przez Dział Obsługi Klienta. Kontakt:
2. Składanie i anulowanie zamówień przez Kupującego
Składanie zamówień w Sklepie możliwe jest 24 h/dobę.
Zamówienie w Sklepie można złożyć, korzystając z koszyka (Jak kupować - przewodnik):
Produkty ze Sklepu można także zamawiać, pobierając formularz zamówienia w formacie pdf i wysyłając go na adres e-mail: lub pod numer faksu 71 797 28 16.
Anulowanie zamówienia możliwe jest dla zalogowanych użytkowników w sekcji Twoje konto. Kupujący, którzy nie mają konta w Sklepie, mogą anulować zamówienie poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta. Zamówienie może zostać anulowane, dopóki nie rozpocznie się proces jego realizacji.
3. Przyjmowanie, realizacja i anulowanie zamówień przez Sklep
Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma e-mailem automatyczną odpowiedź potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Historię zamówień można sprawdzić w sekcji Twoje konto w zakładce Zamówienia.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość dodatkowego, telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz telefonicznej weryfikacji danych Kupującego.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość uzależnienia realizacji zamówienia od dokonania przez Kupującego przedpłaty za zamówione produkty.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia w przypadku braku możliwości kontaktu z Kupującym lub w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do rzetelności zamówienia.
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od zamówionych produktów. W przypadku produktów, które Sprzedawca posiada w magazynie, zamówienia są realizowane (wysyłane) w ciągu 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji (nie dotyczy np. produktów w przedsprzedaży lub prenumerat czasopism). Przybliżony czas realizacji zamówienia produktów z przedsprzedaży jest podany w opisach tych produktów.
4. Ceny i kody rabatowe
Wszystkie ceny w Sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki. Ceny produktów mogą zostać pomniejszone poprzez wpisanie w odpowiednim polu w koszyku kodu rabatowego.
Kody rabatowe wystawiane w ramach akcji promocyjnych przez Sprzedawcę umożliwiają Kupującym dokonywanie zakupów w Sklepie na preferencyjnych warunkach. O dystrybucji kodów rabatowych decyduje Sprzedawca. Termin ważności kodu rabatowego ustalany jest przez Sprzedawcę i Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany tego terminu. Kody rabatowe mogą dotyczyć całego lub wybranego asortymentu ze Sklepu. Wartość rabatu określona jest w postaci procentowej lub kwotowej.
Kupujący po wpisaniu kodu rabatowego w odpowiednim polu w koszyku powinien kliknąć przycisk Aktywuj kod. Ceny produktów objętych akcją promocyjną właściwą dla wprowadzonego kodu rabatowego zostaną wówczas automatycznie pomniejszone o wartość rabatu wynikającą z kodu rabatowego.
W przypadku wykorzystania kodu rabatowego na zakup prenumeraty rocznej odnawialnej, cena promocyjna dotyczy tylko pierwszego roku prenumeraty. Po jego upływie prenumerata zostanie przedłużona automatycznie po cenie standardowej.
Kody rabatowe udostępnione Kupującemu przez Sprzedawcę nie sumują się, co oznacza, że w ramach jednego zamówienia (tzw. jednego koszyka zakupów) Kupujący może skutecznie wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.
Kod rabatowy udostępniony Kupującemu przez Sprzedawcę nie podlega zamianie na jakiekolwiek inne świadczenie Sprzedawcy na rzecz Kupującego.
5. Płatności i faktury
Sprzedawca oferuje następujące formy płatności:
W niektórych przypadkach (np. nowy klient, duża wartość zamówienia) lub na życzenie Kupującego Sprzedawca wysyła Kupującemu fakturę pro forma na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej, na podstawie której Kupujący dokonuje płatności za złożone zamówienie.
Faktura VAT jest wystawiana do każdego zamówienia i wysyłana wraz z przesyłką.
Wpłaty należy dokonywać na konto:
PRESSCOM Sp. z o.o., ul. Krakowska 29, 50-424 Wrocław
Santander Bank Polska S.A.: 96 1090 1522 0000 0001 0162 2418
Jako tytuł płatności należy podać numer zamówienia.
6. Dostawa
Sprzedawca oferuje następujące formy dostawy:
Darmowa wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej (list zwykły) dotyczy:
Darmowa wysyłka kurierem dotyczy:
Koszt wysyłki zamówień nieobjętych wysyłką darmową (np. numery archiwalne czasopism, książki za 10 zł) uzależniony jest od wyboru dostawcy i wynosi 6 zł za przesyłkę pocztową (list zwykły) i 13,90 zł za przesyłkę kurierską. Dopłata za przesyłkę pocztową priorytetową wynosi 5 zł. Koszt wysyłki za pobraniem wynosi 21 zł za przesyłkę kurierską. Koszt wysyłki doliczany jest do ceny jednego z produktów z zamówienia.
Okres oczekiwania na przesyłkę uzależniony jest od wyboru dostawcy:
7. Zwroty i reklamacje
Towar zakupiony w Sklepie można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kserokopię faktury VAT lub paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Kupujący może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Sklep zobowiązuje się do zwrotu równowartości ceny produktu i dostawy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Reklamacje towarów uszkodzonych rozpatrywane są przez Dział Obsługi Klienta. Reklamacje dotyczące wad zakupionych produktów należy zgłaszać pisemnie (pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia oraz zakres działań, których wykonania Kupujący oczekuje od Sprzedawcy.
Sprzedawca rozpatruje reklamacje w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich złożenia przez Kupującego. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną, Kupujący zobowiązany jest zwrócić wadliwy produkt z dołączoną kserokopią faktury VAT. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Wadliwy produkt zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku braku możliwości jego wymiany Sklep zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje Kupującemu inny produkt. Koszty związane z wysyłką reklamowanego produktu zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji:
8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Sprzedawca informuje Klienta będącego osobą fizyczną o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Sprzedawca informuje także, że pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
9. Ochrona danych osobowych
10. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.04.2019 r. i dotyczy wszystkich zamówień złożonych w Sklepie po tym dniu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.