Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Twój koszyk jest pusty

Wyszukiwarka


Budowanie wizerunku urzędnika w mediach

Podziel się:

Wykop Facebook Twitter Twitter
 

Kod produktu: BWUwM

Wydawnictwo: PRESSCOM

Biblioteka Administracja Publiczna

Rok wydania: 2014

ISBN: 978-83-64512-16-2

Liczba stron: 240

Okładka: twarda

Cena: 119,00

Dostępność: Nakład wyczerpany

Darmowa wysyłka

Opis

Czy jest sens obrażać się na media? W jaki sposób korzystać z Facebooka, Twittera czy YouTube’a i sobie nie zaszkodzić? Jak nie zostać okrzykniętym przez dziennikarzy „chorym na antymediozę”? Dlaczego odpowiedź „bez komentarza” nie wystarczy?

 

Dobry wizerunek urzędnika przekłada się bezpośrednio na pozytywne postrzeganie całej reprezentowanej przez niego instytucji. Pierwszy przewodnik po świecie mediów dla urzędników pomaga profesjonalnie przygotować się do spotkania z dziennikarzami i skutecznie zaistnieć w serwisach społecznościowych. Podpowiada, jak zadbać o dobre relacje z mediami, co zrobić w razie kryzysu wizerunkowego oraz jak stworzyć i prowadzić spójną politykę informacyjną jednostki. Odpowiada na wiele trudnych pytań, w tym m.in.:

 

  • Co i jak mówić, żeby dobrze wypaść w rozmowie z dziennikarzem?
  • Jak pokonać stres przed publicznym wystąpieniem?
  • Jak zbudować skuteczny przekaz dla telewizji, radia, prasy czy internetu?
  • W jaki sposób strona internetowa, poczta e-mail czy blog mogą pomóc w rozwiązaniu sytuacji kryzysowej?

 

Przewodnik jest skierowany do wszystkich, którzy reprezentują lub mogą w przyszłości reprezentować instytucję w mediach. Przyda się zwłaszcza rzecznikom prasowym, pracownikom działów komunikacji i promocji, kierownikom jednostek, dyrektorom, naczelnikom i liderom społeczności lokalnej.

Autorzy

Rafał Guzowski – specjalista z zakresu komunikacji i mediów, autor wielu publikacji na temat polityki informacyjnej, public relations oraz budowania długofalowej kampanii wzmacniania wizerunku. Były dziennikarz i rzecznik prasowy jednej z największych spółdzielni mieszkaniowych na Śląsku. Twórca kursów e-learningowych dotyczących PR, współpracy z mediami oraz budowania zaufania w wirtualnym świecie.

Spis treści

„Budowanie wizerunku urzędnika w mediach”
Autor: Rafał Guzowski


Spis treści
Wstęp

Rozdział 1.
Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku


1.1.    Autoprezentacja – mity i „uczniowskie” błędy z podręczników
1.2.    Dziennikarz i jego must have – jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki
1.3.    Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata „normalnego”
1.4.    Prawo jako narzędzie do obrony

Rozdział 2.
Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji


2.1.    Mówię kryzys, myślę…
2.2.    Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej
2.3.    Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny
2.4.    Czy warto żądać sprostowań w mediach?

Rozdział 3.
Recepta na medialne zło


3.1.    Polityka informacyjna jako źródło spokoju
3.2.    Profesjonalizacja obsługi medialnej – media relations
3.3.    Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak
3.4.    Dobre i złe media, czyli serdeczność i krew

Rozdział 4.
Jestem, kim jestem


4.1.    Rzecznik prasowy superstar
4.2.    Zawiłości języka – ujęcie praktyczne
4.3.    Obraza na media i konflikt
4.4.    Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz

Zakończenie
Dodatki
Bibliografia

Ostatnio przeglądane

Budowanie wizerunku urzędnika w mediach
 

Budowanie wizerunku urzędnika w mediach

Rafał Guzowski

Cena: 119,00 zł
więcej